گو کرونا کے بعد نو کرونا : اٹھاؤلے

دعوت نہ ملنے پر ناراض ہوئے بی جے پی ایم ایل اے رمیش چندر مشرا،پوجاکی جگہ پر کیا تماشہ
جون پور، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
جون پور کے ایک ایم ایل اے نے اس لئے تماشہ کیا،کیوں کہ انہیں شہید کی افتتاحی تقریب میں دعوت نہیں ملی تھی۔ ایم ایل اے رمیش چندر مشرا اس سے بہت ناراض تھے کہ پوجا کے لئے بنائی گئی بیدی کے پاس بھائے گئے گدوں کو لات مار کردور پھینک دیا۔ایم ایل اے رمیش مشرا نے ضلعی انتظامیہ پر مینڈیٹ کے خلاف کام کرنے کا الزام عائدکرتے ہوئے خوب ہنگامہ کیا۔
’گو کورونا گو‘ کے بعد نئی لہر کیلئے رام داس اٹھائولے نے دیا نیا نعرہ ،’نو کورونا، کورونانو‘
نئی دہلی، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
’گو کورونا، کورونا گو‘ کا نعرہ دینے والے مرکزی وزیر رام داس اٹھائولے نے اب ایک نیا نعرہ دیا ہے۔ اب انہوں نے ’نو کورونا، کورونا نو‘ نعرہ دیا ہے۔ انہوں نے یہ نعرہ کورونا وائرس کی نئی لہر کے لئے دیا ہے۔ اٹھائولے نے کہا کہ اس سے پہلے انہوں نے ’گو کورونا، کورونا گو‘ کا نعرہ لگایا تھا اور اب کرونا جا رہاہے،اب وہ کورونا وائرس کی نئی لہر کیلئے’نو کورونا، کورونانو‘ کا نعرہ لگاتے ہیں۔بتادیں کہ کورونا کی نئی لہر کی وجہ سے برطانیہ میں نئے کیسز بڑھ رہے ہیں۔ پچھلے دنوں کرونا تناؤ برطانیہ میں پائے گئے تھے۔ برطانیہ میں پہلی کورونا لہر پائے جانے کے کچھ دن بعد ایک اور لہر وہاں پائی گئی۔ برطانیہ نے کہا کہ کورونا کی دوسری لہر جنوبی افریقہ سے آئی ہے۔برطانیہ میں پائے جانے والی ایک نئی کورونا لہر پر ہندوستان نے فوری طور پر فیصلہ لیا اور 31 دسمبر تک وہاں سے پروازوں پر پابندی کا اعلان کیا۔ اس کے علاوہ جاپانی حکومت نے برطانیہ میں کورونا لہر کے پائے جانے کے بعد احتیاطی اقدام کے طور پر تمام غیر ملکی شہریوں کے داخلے پر عارضی پابندی کا اعلان کیا ہے۔ پابندی کا اطلاق ان غیر ملکیوں پر ہوگا جو جاپان سے نہیں ہیں۔
جموں کے ضلع پونچھ میں غزنوی فورس کے دو عسکریت پسند گرفتار، اسلحہ اور گولہ بارود بڑی مقدار میں برآمد
جموں، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
سکیورٹی فورسز نے جموں وکشمیر غزنوی فورس کے دو جنگجوؤں کو جموں کے ضلع پونچھ سے گرفتار کیا اور ان سے بھاری مقدار میں اسلحہ اور گولہ بارود برآمد کیا۔ سکیورٹی فورسز نے دعویٰ کیا ہے کہ دہشت گرد جموں کے ضلع راجوری میں دھماکے کی منصوبہ بندی کر رہے تھے۔جموں میں وزارت دفاع کے ترجمان لیفٹیننٹ کرنل دیویندر آنند کی طرف سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ انٹیلی جنس ان پٹ کی بنیاد پرہندوستانی فوج اور جموں کشمیر پولیس نے جموں کے ضلع پونچھ میں مشترکہ کاروائی کی اور ان دہشت گردوں کو گرفتار کرلیا۔ ان دہشت گردوں کو اس وقت گرفتار کیا گیا جب وہ ضلع ماندھر کے گلت ہارنی میں ایک گاڑی سے جارہے تھے۔بیان میں کہا گیا ہے کہ اس گاڑی سے گرفتار ہونے والے دو دہشت گردوں کا تعلق جموں غزنوی فورس سے تھا۔ سکیورٹی فورسز نے دعوی کیا ہے کہ ان مقامی دہشت گردوں کو پکڑ لیاگیا ہے جو اپنی تنظیموں کے لئے اسلحہ اور منشیات لے کر جاتے تھے۔ اس گرفتاری کے بعد سکیورٹی فورسز نے آس پاس کے علاقے میں سرچ آپریشن کیا ہے۔سیکیورٹی فورسز کی جانب سے دعویٰ کیا گیا ہے کہ یہ دہشت گرد جموں کے ضلع راجوری میں علاقے میں فرقہ وارانہ ہم آہنگی کو خراب کرنے کے لئے بم دھماکے کی منصوبہ بندی کر رہے تھے۔ قابل ذکر ہے کہ 13 دسمبر 2020 کو جموں و کشمیر غزنوی فورس کے دو غیر ملکی عسکریت پسند پونچھ میں ایک تصادم میں سیکیورٹی فورسز کے ہاتھوں مارے گئے تھے۔
گجرات اے ٹی ایس کابڑی کامیابی کادعویٰ،24 سال سے فرارداؤد کا قریبی ماجدگرفتار
احمد آباد، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
گجرات اے ٹی ایس کو ایک بڑی کامیابی ملی ہے۔ اے ٹی ایس کی ٹیم نے انڈرورلڈ ڈان دائود ابراہیم کے قریبی ماجد کٹی کو گرفتار کرلیا ہے۔ وہ گذشتہ 24 سال سے مفرور تھا۔ وہ ملک چھوڑ کر ملائیشیا چلا گیاتھا۔ گجرات اے ٹی ایس کو ان کی جلاوطنی کے بارے میں پتہ چلا۔ اے ٹی ایس نے ماجد کو جھارکھنڈ کے جمشید پور سے گرفتار کیا۔ یہ گرفتاری ہفتے کے روز ہوئی ہے۔23 دسمبر، 1996 کومہسانہ میں دودھسگر ڈیری کے قریب بمبئی گیسٹ ہاؤس پر چھاپے کے دوران آر ڈی ایکس اور اسلحہ ملا تھا۔ مہسانہ میں 4 کلو آر ڈی ایکس، 115 پستول، 750 سے زائد کارتوس اور 10 ڈیٹونیٹر برآمد ہوئے۔ پستول اور گولیاں پاکستان میں بنی تھیں۔
ڈرائیونگ لائسنس اور گاڑی کے آرسی، پرمٹ اور فٹنس سرٹیفکیٹ کے توثیقی دستاویزات کی میعاد 31 مارچ 2021 تک بڑھی
نئی دہلی، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
مرکزی وزارت روڈ ٹرانسپورٹ اینڈ ہائی ویز نے ڈرائیونگ لائسنس سے متعلق ایک اہم اعلان کیا ہے۔ اتوار کے روز وزارت روڈ ٹرانسپورٹ اینڈ ہائی ویز نے ڈرائیونگ لائسنس (ڈی ایل) اور گاڑی سے متعلق دیگر دستاویزات جیسے آرسی، پرمٹ اور فٹنس سرٹیفکیٹ کی توثیق 31 مارچ 2021 تک کردی۔ یہ فیصلہ ان دستاویزات پر لاگو ہوگا جن کی توثیق 1 فروری 2020 سے 31 مارچ 2021 کے درمیان ہورہی ہے، یا یہ ہو گئی ہے۔ اس سے ان کے دستاویزات کی جواز کی مدت میں اضافہ ہوا ہے۔یہ فیصلہ کورونا کے بڑھتے ہوئے مقدمات کے پیش نظر لیا گیا ہے۔ وزارت نے کہا کہ ایسے دستاویزات کو 31 مارچ 2021 ء تک درست سمجھا جائے گا۔ وزارت نے کہا کہ اس سے شہریوں کو معاشرتی تحفظ کو برقرار رکھتے ہوئے نقل و حمل سے متعلق خدمات حاصل کرنے میں مدد ملے گی۔انگریزی اخبار ٹائمز آف انڈیا کے ذرائع کے مطابق تجارتی گاڑیوں کے مالکان نے حکومت سے کچھ اور مراعات کی اپیل کی تھی۔ تجارتی گاڑیوں کے مالکان نے حکومت کو مشورہ دیا تھا کہ ایسی گاڑیوں کو مزید کچھ امداد فراہم کی جائے جو عملی پریشانیوں کی وجہ سے سڑک پر نہیں آرہی ہیں۔
ایک بس آپریٹر نے بتایا کہ ہماری بسیں، جو اسکولوں سے منسلک ہیں، چل نہیں رہی ہیں۔ بڑی تعداد میں بسیں بغیر کسی کام کے بیکار ہیں کیونکہ لوگ بسوں سے کم سفر کررہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ حکومت کو کوئی بھی فیصلہ لینے سے پہلے تمام معاملات کو دیکھنا چاہئے۔بتادیں کہ اگست تا ستمبر 2019 کے بعد سیکھنے کا لائسنس حاصل کرنے والے لوگوں کی ایک بڑی تعداد، لاک ڈاؤن کی وجہ سے مستقل لائسنس حاصل کرنے کے لئے ڈرائیونگ ٹیسٹ کے منتظر ہیں۔ مستقل لائسنس رکھنے والے افراد ایک طویل عرصے سے ٹیسٹوں کا مطالبہ کررہے ہیں۔
سپر اسٹار رجنی کانت کوملی اسپتال سے چھٹی،بلڈپریشر کی شکایت کے بعد ہوئے تھے داخل
حیدرآباد، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
سپر اسٹار رجنی کانت کو اسپتال سے چھٹی دے دی گئی ہے۔ حیدرآباد کے اپولو اسپتال نے بتایا کہ ان کی صحت میں بہتری کے پیش نظر آج انہیں اسپتال سے چھٹی دے دی گئی۔ ان کا بلڈ پریشر مستحکم ہے اور وہ بہت بہتر محسوس کررہے ہیں۔بلڈ پریشر کے مسئلے کی وجہ سے انہیں 25 دسمبر کو حیدرآباد کے اپولو اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ رجنی کانت گذشتہ 10 دن سے حیدرآباد میں فلم کی شوٹنگ کر رہے تھے۔ شوٹنگ کے سیٹ پر موجود دو افراد کی کورونا رپورٹ مثبت آئی، جس کے بعد رجنی کانت نے 22 دسمبر کو اپنا کورونا ٹیسٹ بھی کرایا تھا،تاہم ان کی کورونا ٹیسٹ رپورٹ منفی آئی۔اس کے بعد سے رجنی کانت الگ تھلگ ہیں، اگرچہ ان میں کورونا کی کوئی علامت نہیں ملی ہے۔چھٹی ملنے پہلے آج اپولو ہسپتال کے ذریعہ بتایا گیا تھا کہ رجنی کانت کے طبی معائنے کی رپورٹ میں کسی بھی چیز کی کوئی فکر نہیں ہے اور وہ بلڈ پریشر میں اتار چڑھائو کولے کر زیر علاج ہیں۔ ڈاکٹروں کی ایک ٹیم اتوار کے روز ان کی حالت کا جائزہ لے گی اور اسپتال سے چھٹی سے متعلق فیصلہ لے گی۔ اسپتال نے 70 سالہ اداکار کی صحت سے متعلق میڈیکل بلیٹن میں کہاکہ تمام جانچ رپورٹیں آچکی ہیں اور اس میں پریشانی کی کوئی بات نہیں ہے۔ بتادیں کہ بالی ووڈ اور ٹالی ووڈ میں زبردست مقام حاصل کرنے والے سپر اسٹار رجنی کانت بہت جلد سیاست میں قدم رکھنے جارہے ہیں۔ انہوں نے ایک ٹویٹ کے ذریعے بتایا کہ وہ 31 دسمبر کو اپنی سیاسی پارٹی کا اعلان کرنے جارہے ہیں۔
’کوئی ماں کا لال کسانوں سے ان کی زمین نہیں چھین سکتا‘:وزیر دفاع راجناتھ سنگھ کی یقین دہانی
نئی دہلی، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
نئے کالے زرعی قوانین کے خلاف کسانوں کے احتجاج کے درمیان وزیر دفاع راجناتھ سنگھ نے کہا کہ کم سے کم سپورٹ پرائس (ایم ایس پی) کو ختم کرنے کا ارادہ نہ ہی تھا اور نہ ہی کبھی ہوگا۔ مارکیٹ سسٹم کو بھی برقرار رکھا جائے گا۔ کوئی ’ماں کا لال کسانوں سے ان کی زمین نہیں چھین سکتا‘۔وزیر دفاع نے کہاکہ یہ پروپیگنڈہ کیا گیا ہے کہ کانٹریکٹ کھیتی کے ذریعہ کسانوں کی اراضی چھینی جائے گی، کوئی ما کا لال لال کسانوں سے ان کی زمین نہیں چھین سکتا۔ یہ مکمل انتظام زرعی قوانین میں کیا گیا ہے۔ راج ناتھ سنگھ نے یہ بات ہماچل پردیش حکومت کے تین سال مکمل ہونے پر منعقدہ پروگرام کے دوران کہی۔راج ناتھ سنگھ نے کہا کہ کچھ لوگ نئے زرعی قوانین کے بارے میں جان بوجھ کر غلط فہمی پھیلارہے ہیں۔ انہوں نے کہاکہ تاریخی زرعی اصلاحات سے ان لوگوں کے پیروں کے نیچے زمین پھسل گئی ہے جو کسانوں کے نام پر اپنے ذاتی مفادات پر عمل پیرا تھے۔ ان کا کاروبار ختم ہوگا، اس لئے ملک کے کچھ حصوں میں جان بوجھ کر غلط فہمی پیدا کی جارہی ہے کہ ہماری حکومت ایم ایس پی نظام کو ختم کرنا چاہتی ہے۔ بتادیں کہ راج ناتھ سنگھ کا بیان ایک ایسے وقت میں آیا ہے جب ایک طرف کسانوں کی تحریک چل رہی ہے۔دوسری طرف انہوں نے 29 دسمبر کو حکومت سے مذاکرات کی تجویز پیش کی ہے، تاہم کسانوں نے اس گفتگو کے لئے چار شرائط رکھی ہیں، جن میں سے پہلی شرط یہ ہے کہ تین نئے زرعی قوانین کو واپس لیا جائے، تاہم حکومت نے متعدد مواقع پر یہ واضح کر دیا ہے کہ قوانین کو واپس نہیں لیا جائے گا۔
مرکزی وزیر اسمرتی ایرانی کا کانگریس پر حملہ
’کیرالہ میںگئو ہتیاکرنے والوں کو عوام معاف نہیں کرے گی‘
امیٹھی، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
مرکزی وزیر اسمرتی ایرانی نے اتر پردیش میں کانگریس کے ذریعہ کئے جانے والے ’گائے بچائو، کسان بچائو‘یاترا نشانہ سادھا ہے۔ انہوں نے یوپی میں کسانوں کے مسئلے اور گائے کی موت کے معاملے پر کانگریس کا گھیرا۔ ایک بیان میں انہوں نے کہا کہ جن لوگوں نے ریاست کے کسانوں کی زمینوں پر قبضہ کیا ہے اور وہ لوگ جن کے کارکنان نے کیرالہ میں گائے کو مار ڈالا ہے اور بعد میں اشتہار جاری کرتے ہیں، عوام انہیں کبھی معاف نہیں کرے گی۔ بتادیں کہ مرکزی وزیر اسمرتی یرانی اپنے پارلیمانی حلقہ امیٹھی کے تین روزہ دورے پر ہیں۔ہفتے کو امیٹھی پہنچنے والی سمریتی ایرانی نے کانگریس کو متنبہ کیا تھا کہ اگر آپ اسی طرح اسے ہراساں کرتے رہیں تو 2024 میں رائے بریلی میں بھی کمل کھل جائے گا۔

بھدوہی: سخت کہرے کے باعث ٹینکر سے ٹکرا گئی کار، 2 افراد جاں بحق، 3 زخمی
بھدوہی، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
یوپی کے بھدوہی ضلع میں ایک خوفناک سڑک حادثہ دیکھنے میں آیا ہے۔ تھانہ انج تھانہ علاقہ کے نودھن میں نیشنل ہائی وے 19 پر کار ٹینکر سے ٹکرا گئی۔ حادثہ اتنا خطرناک تھا کہ کار میں سوار دو افراد موقع پر ہی دم توڑ گئے۔ اس حادثے میں تین افراد زخمی بھی ہوئے ہیں،تمام زخمیوں کو بی ایچ یو ٹراما سینٹر ریفر کردیا گیا ہے۔ حادثے کی وجہ گھنے دھند کوبتایا جارہا ہے۔کار سوار آگرہ سے وارانسی جارہے تھے۔ کار اوور برج سے نیچے آرہی تھی جب کار نیچے کھڑے ٹینکر سے ٹکرا گئی۔ تصادم کے بعد اس میں سوار لوگوں کی چیخ سنائی دی۔پولیس موقع پر پہنچی، زخمیوں کو کار میں سوار کرکے اسپتال لے گئی۔ اسپتال میں دو افراد کو مردہ قرار دے دیا گیا۔ مرنے والوں میں 32 سالہ گوراو سنگھ، سنجے کمار سنگھ، آگرہ عدالت میں بطور اہلکار تعینات ہیں۔ اس کے علاوہ زخمیوں میں راجیش سنگھ، امیت سنگھ اور ایک اور ہیں۔ کار میں سوار تمام افراد وارانسی اور چندولی کے رہائشی ہیں۔
بہار: فوج کے جوانوں کو ریجنٹ سنیماہال میں اب مفت میں دکھائی جائے گی فلم
پٹنہ، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
دارالحکومت پٹنہ کے ریجنٹ فن سینماہال نے نئے سال میں فوج کے جوانوں کو ایک بڑا تحفہ دینے کا اعلان کیا ہے۔ سال 2021 میں نئے سال سے کوئی بھی فوجی جوان ریجنٹ سنیما ہال میں مفت فلم دیکھ سکتا ہے۔ سیمنٹ سنہا نے ریجنٹ سنیما کے مالک کو زبان دیتے ہوئے کہا کہ فوجیوں کے اعزاز میں ہم نے فیصلہ کیا ہے کہ تینوں فوج کا کوئی بھی موجودہ فوجی یا ریٹائرڈ فوجی ریجنٹ سنیما ہال میں مفت ٹکٹ بک کرا سکتا ہے۔ اس کے لئے فوجیوں کو صرف اپناآئی کارڈ دکھانا ہوگا۔ اس اعلان کے بارے میں سب سے خاص بات یہ ہے کہ یہ سہولت جوانوں کے لئے زندگی بھر کیلئے ہے۔ریجنٹ فن فلم کے مالک سمن سنہا کے مطابق اس سنیما کے اصول میں شامل کیا گیا ہے کہ ہر نوجوان زندگی بھر ہمارے سنیما ہال میں مفت فلم دیکھ سکتا ہے، اگر کوئی فوج کاؤنٹر بکنگ کے بجائے آن لائن بکنگ کرنا چاہتا ہے تو اسے بھی یہ سہولت حاصل ہوگی،کوئی بھی گھر پربیٹھے شناختی کارڈ کے ذریعہ مفت ٹکٹ کی بکنگ کرا سکتا ہے۔سمن سنہا کا ماننا ہے کہ فلم دیکھنے کے لئے ہمارے فوجی بھائیوں کو لائن میں کھڑے ہونے کی ضرورت نہیں ہے،وہ بک مائی شو سے بھی مووی ٹکٹ بک کرسکتے ہیں۔ بالکل ایسے ہی جیسے دوسرے لوگ بھی ٹکٹ بک کرتے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ یکم جنوری 2021 ء سے بک مائی شو پر آپ اپنی آئی ڈی لگا کر شو کو بک کرسکتے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ ایک شناختی کارڈ پر ٹکٹ دستیاب ہوگا۔
کریت سومایا کا سنجے راوت پر پلٹ وار
کہا’ ٹکڑے بھارت کے نہیں ٹھاکرے سرکار کے ہوں گے‘
ممبئی، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
سنجے راوت کے سامنامیں لکھے گئے مضمون پر بی جے پی لیڈر کریٹ سومایا نے کہاکہ سنجے راوت کی زبان ہی ادھو ٹھاکرے کی زبان ہے، میں ادھو ٹھاکرے سے کہوں گاکہ بیوقوفوں کی جنت میں رہنا چھوڑدیں، اس ملک کے ٹکڑے ٹکڑے کوئی بھی نہیں کرسکتا، ٹکڑے ہوں گے تو ٹھاکرے سرکارکے ہوں گے۔
بہار: بالادستی کی جنگ میں دو گروپ میںجم کرمارپیٹ، پولیس نے 2 لوگوں کوکیا گرفتار
دربھنگہ، 27 دسمبر (آئی این ایس انڈیا)
بہار کے ضلع دربھنگہ یونیورسٹی کے تھانہ علاقے قادرآباد میں بالادستی کی جنگ پر دو فریقوں میں جم کرپٹائی ہوئی۔ معاملہ اس قدر بڑھ گیا کہ دونوں اطراف کے لوگوں نے ایک دوسرے کی جان لینے پرآمادہ ہوگئے۔ یہاں واقعے کی اطلاع ملنے پر مقامی پولیس موقع پر پہنچی اور بھیڑ کو پرسکون کرنے کی کوشش شروع کردی۔ اس کے باوجود جب بھیڑ پرسکون نہیں ہوا تو پولیس کو لاٹھی چارج کرنا پڑا۔ فی الحال پولیس نے اس معاملے میں دو افراد کو گرفتار کیا ہے، جن سے پوچھ گچھ جاری ہے۔اس واقعے کے بارے میں نیم پوک کے رہائشی امیش نے بتایا کہ دوسرے فریق کے لوگ اس کے بھائی کو جان سے مارنے کی دھمکیاں دیتے تھے۔ اسی سلسلے میں جمعہ کی شام کو دوسری طرف کے لوگوں نے اس کے بھائی پر پستول تان دیا اور اسے جان سے مارنے کی دھمکی دی، جس کی وجہ سے اہل علاقہ سڑک پر نکل آئے۔ مقامی افراد ملزم نوجوان کی گرفتاری کا مطالبہ کر رہے تھے۔ انہوں نے کہا کہ جب تک پولیس ملزم نوجوان کو گرفتار نہیں کرتی اس وقت تک وہ سڑک پر بیٹھے رہیں گے۔ موقع پر پہنچے یونیورسٹی اسٹیشن انچارج ستیہ پرکاش جھانے بتایا کہ دونوں فریقوں کے مابین جھگڑا ہوا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کسی فریق کی طرف سے ابھی تک کوئی شکایت موصول نہیں ہوئی ہے کہ اس معاملے پر مکمل توجہ دی جاسکے۔ انہوں نے کہا کہ پولیس نے ہجوم کو منتشر کردیا ہے اور اس معاملے میں 2 افراد کو پوچھ گچھ کے لئے حراست میں لیا گیا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں